آیفون تصویری

آشنایی با آیفون تصویری تابا 3070

تاباالکترونیک یکی از پیشگامان ساخت محصولات الکترونیکی کنترل تردد در ایران می باشد. تنوع محصول و آپشن در کنار کیفیت مناسب و خدمات پس از فروش و تامین قطعات این موارد از نکات مثبت تابا الکترونیک است. محصول آیفون تصویری تابا 3070 یکی از بهترین محصولات این کارخانه است. در ادامه قصد داریم شما را با این محصول بیشتر آشنا کنیم.

ویژگی های آیفون تصویری تابا 3070 در یک نگاه

  • صفحه نمایشگر از نوع لمسی ( TOUCH SCREEN ).
  • قابلیت نمایش 4 تصویر همزمان در یک صفحه
  •  قابلیت اتصال به دوربین HD
  •  دارای کنتراست بالا و قابلیت جداسازی تصویر( رزولوشن) 1024×3(RGB) x600DOT
  •  مجهز به ارتباط داخلی (دوخط) جهت مکالمه بین واحدها و مکالمه با نگهبانی تا 128 واحد
  • قابلیت نصب کارت حافظه از8 گیگ تا 128 گیگ جهت ضبط عکس و فیلم
  • قابلیت کپی عکس و فیلم در فلش
  • قابل اتصال به 2 پنل جلوی درب و2 دوربین مدار بسته
  • دارای زبان فارسی و انگلیسی
  • دارای تقویم شمسی و میلادی
  • دارای صفحه نمایشگر 7TFT LCDاینچ – سیستم پال
  • دارای حسگر حرکتی برای ضبط هوشمندانه تصویر برای دوربین های مدار بسته
  •  قابلیت تنظیم صدای زنگ، تصویر و نیز دارای نشان دهنده وضعیت تنظیم تصویر روی صفحه نمایش (OSD)

ظاهر آیفون تصویری 3070

صفحه نمایش در این آیفون در یک فرو رفتگی قرار گرفته که به خوبی در تصویر مشخص است. این آیفون هندزفری نیست و برای برقراری ارتباط با مراجعه کننده باید از گوشی صوتی آن استفاده کنید که در سمت چپ بدنه قرار گرفته است.

این آیفون، به صورت یک مستطیل مشکی رنگ به ابعاد 40 در310 در160 میلی‌متر است. دارای صفحه نمایش تمام لمسی که برای راحتی کاربر، دکمه باز و بسته کردن درب، به عنوان اصلی ترین مشخصه آیفون تصویری ایرانی، به صورت جداگانه و مکانیکی، در پایین گوشه سمت راست مانیتور قرار دارد. از مشخصات ظاهری می توان به آرم شرکت تاباالکترونیک نیز اشاره کرد که نشانگر اصل بودن کالا می باشد.

چراغ ال ای دی گوشه سمت راست بالای صفحه به منظور مشخص کردن وضعیت روشن یا خاموش بودن دستگاه استفاده شده. از ویژگی های جدید این آیفون تصویری تابا می توان به قابلیت نمایش درجه حرارت محیط و همچنین کنترل کنتراست نور، رنگ تصویر و صدای زنگ اشاره کرد.

این آیفون قابلیت انتخاب زبان به صورت فارسی و انگلیسی را دارد و همچنین در قسمت تنظیمات دستگاه، می توان تاریخ را به حالت شمسی یا میلادی انتخاب کرد.

مانیتور آیفون تصویری 3070 تابا

مانیتور 3070 تابا دارای صفحه نمایش 7 اینچ LCD می باشد که با توجه به دقت رزولوشن بالایی که دارد، تصویر مراجعه کننده را بسیار با کیفیت به نمایش می گذارد و همچنین می توان این تصویر را بزرگ نمایی کرد. این کالا با صفحه لمسی خود این امکان را ایجاد میکند تا کاربر به سادگی به تنظیمات دستگاه دسترسی یابد و همچنین کمتر شدن تعداد کلید های موجود در صفحه، زیبایی بصری را بیشتر کرده است.

امکانات ارتباطی آیفون تصویری 3070

آیفون تصویری تمام لمسی تابا مدل 3070 مشکی مجهز به تکنولوژی اینترکام (ماکسیمم تا 2 خط) جهت ارتباط داخلی بین واحد ها و مکالمه با نگهبانی می باشد؛ این مشخصه تا 128 واحد را ساپورت می نماید. با وجود تعداد کابل های خروجی از این مانیتور امکان اتصال به دوربین مداربسته ثابت یا گردان و همچنین اتصال به یک پنل مجزا وجود دارد. این آیفون به حسگر های حرکتی مجهز است و در نتیجه می تواند به‌صورت هوشمندانه تصاویر دوربین مداربسته را ضبط نماید.

قیمت آیفون تصویری 3070 تابا

از آنجا که قیمت این روزهای محصولات الکترونیک و بیشتر مصنوعات کارخانه ای در ایران متغییر و وابسته به قیمت دلار است نمی توان قیمتی برای آن ارائه کرد ولی برای این منظور می توانید قیمت های به روز را از اینجا مشاهده کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا