آیفون تصویری

آشنایی با آیفون تصویری تابا 5-70

اگر قصد آشنایی با آیفون تصویری تابا 5-70 را دارید در این نوشتار با ما همراه باشید. تابا الکترونیک از پیشروهای عرصه ساخت لوازم الکترونیکی کنترل تردد در ایران است که در سال‌های اخیر روی به تولید انواع آیفون تصویری کرده است و نیاز داخل را در این زمینه توانسته تا حد ارزشمندی برطرف کند.

در ادامه این نوشتار قصد داریم یکی از محصولات پرفروش و پرطرفدار تابا الکترونیک یعنی آیفون تصویری تابا 5-70 را به شما معرفی کنیم. با ما باشید:

ویژگی‌های آیفون تصویری تابا 5-70 در یک نگاه

  • دارای صفحه نمایشگر TFT LCD 7اینچ، سیستم پال
  • حداکثر فاصله بین صفحه و مانیتور 100 متر با استفاده از سیم 0.65
  • قابلیت تنظیم صدای زنگ، تصویر و همراه با نشان‌دهنده وضعیت تنظیم تصویر روی صفحه نمایش(OSD)
  • زمان قطع اتوماتیک تصویر: 1 دقیقه و 30 ثانیه
  • قابل اتصال حداکثر 3 مانیتور به‌صورت موازی در هر واحد
  • دارای کنتراست بالا و قابلیت جداسازی تصویر ( رزولوشن ) 800 * RGB *480 DOT
  • درجه حرارت کارکرد از 10- تا 55+ در جه سانتی‌گراد

مانیتور گوشی آیفون تصویری تابا 5-70

درب بازکن تصویری تابا 5-70 دارای مانیتور 7 اینچی با تکنولوژی TFT-LCD ساخته شده تا تصاویر نمایش داده با بیشترین سطح کیفیت تصویری نشان داده شود. این صفحه نمایش غیر لمسی تصاویر انتقالی از پنل زنگ دم دری با کیفیت مناسب در اختیار نمایشگر و کاربر قرار می دهد. تمام تنظیمات و فعالیت‌های این دستگاه با 5 دکمه‌ای که در زیر مانیتور و کنار آیفون تصویری قرار دارند انجام می شود.

رابط کاربری و کلیدهای محصول

از نقاط ضعف آیفون تصویری تابا 5-70 داشتن تنها یک ورودی برای پنل دم دری است که باعث می‌شود که افرادی که ساختمان‌شان دارای دو درب ورود است این مدل برای‌شان استفاده‌ای نداشته باشد. دوم این‌که مطمئناً 5-70 کاربرانی که توقع پشتیبانی از دوربین مداربسته را دارند نا امید می‌کند. اما وقتی سطح قیمتی و ویژگی‌های این آیفون 7 اینچ را مدنظر قرار می‌دهیم متوجه با ارزش بودن این مدل خواهیم شد.

همان‌طور که در بخش‌های قبلی گفته شد بر روی قاب نمایشگر درون منزلی تابا 5 دکمه مکانیکی در زیر صفحه نمایش مشاهده می‌کنید که به ترتیب دکمه‌ها از سمت راست جهت دیدن تصاویر لنز و دوربین مداربسته، بازکردن درب ساختمان، دسترسی به تنظیمات نمایش‌گر و جابه‌جایی و حرکت در گزینه و تنظیمات استفاده می‌شود.

قیمت آیفون تصویری تابا 5-70

برای اطلاع از قیمت آیفون تصویری تابا 5-70 اینجا را کلیک کنید.

گارانتی دربازکن تصویری 5-70

پس از بررسی و ارزیابی انجام‌شده بر روی این محصول شرکت تابا، به‌جرأت می‌توان گفت که این محصول به گزینه جالب توجه جهت خریداری آیفون تصویری رنگی تبدیل شده است و از مهم‌ترین قابلیت‌های سیستمش می‌توان به مانیتور 7 اینچی LCD-TFT، قطع اتوماتیک تصویر 1 دقیقه و 30 ثانیه، اتصال سه نمایش‌گر به صورت موازی، کنتراست و وضوح تصاویر بسیار زیاد، تنظیم صدای زنگ تصویر، نمایش وضعیت تصویر روی صفحه نمایش، دمای کارکرد 10- الی 55+ درجه سانتی گراد، پشتیبانی از پنل زنگ با فاصله 100 متری و گارانتی و خدمات پس از فروش 3 ساله اشاره کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا