آیفون تصویری

آیفون تصویری 1035 TVD تابا

اگر قصد خرید آیفون تصویری 1035 تابا را دارید با ما همراه باشید. شرکت تابا الکترونیک یکی از پیشگامان صنعت دربازکن تصویری و دیگر ابزارهای الکترونیک در ایران است. این شرکت که بیش از 4 دهه در این راستا سابقه دارد هم‌اکنون شروع به صدور محصولات خود به خارج از ایران کرده است. یکی از محصولات مناسب و مشتری‌پسند این شرکت محصول آیفون تصویری 1035 تابا است.

اطلاعات بیشتر برای خرید آیفون تصویری 1035 تابا

  • دارای مانیتور 43 اینچ TFT LCD با سیستم پال
  • دارای کنتراست زیاد و امکان جداسازی تصویر( رزولوشن) 320 در3(RGB)  در240 DOT
  • دارای زبان فارسی و انگلیسی
  • قابل اتصال به دو پنل جلوی درب و حداکثرسه مانیتور بصورت موازی در هر واحد
  •  قابلیت تنظیم صدای زنگ، تصویر و نیز دارای نشان‌دهنده وضعیت تنظیم تصویر روی صفحه نمایش  (OSD)
  • دارای حافظه داخلی برای ذخیره 200 تصویر و قابلیت نصب کارت حافظه خارجی جهت ذخیره 1024 تصویر و256 ویدیوی 15 ثانیه‌ای با صدای مراجعه‌کننده
  • دارای تقویم شمسی و میلادی
  • حداکثر فاصله بین صفحه و مانیتور 100 متر با استفاده از سیم  0.65

مشخصات ظاهری دربازکن تصویری 1035 تابا

در قسمت سمت راست مانیتور رنگی تابا 6 دکمه ی غیرلمسی دیده می شود، که از طریق آن ها، به راحتی می توان به تنظیمات، عکس و فیلم های ذخیره شده و کلید دربازکن در آیفون تصویری 1035 تابا دسترسی داشت. نکته ای که با اولین نگاه در گوشی دربازکن تابا TVD-1035 می بینیم ، طراحی فوق العاده باریک است. این مدل با ضخامت تنها 58 میلیمتر از دسته باریک ترین آیفون های تصویری به شمار می رود.

دکمه های فیزیکی به صورت عمودی و منظم در کنار صفحه نمایش قرار دارد که زیبایی خاصی به این مدل می بخشد.

مانیتور آیفون تصویری 1035 تابا

نمایشگر رنگی 4.3 اینچ مدل 1035 آیفون تصویری تابا که نسخه به روز شده مدل قدیمی است که با قابلیت ها پیشرفته و منحصر به فرد خود را به عنوان سامانه کاربردی معرفی کرده است.

صفحه نمایش 3.5 اینچی این آیفون تصویری ایرانی در قسمت میانی قرار گرفته است که زیر آن آرم شرکت تابا به رنگ آبی به چشم می خورد که روشن شدن آن نشان دهنده روشن بودن دستگاه است. این دستگاه با بهره گیری از این صفحه نمایش، توانسته در کیفیت تصویر با سایر محصولات هم رده ی خود رقابت کند.

حافظه داخلی آیفون تصویری 1035 تابا

همان‌طور که در بخش ویژگی‌ها گفته شد این دربازکن تصویری دارای حافظه داخلی برای ضبط تصویر است البته برای ضبط ویدئو باید کارت حافظه جانبی روی آن نصب کرد.

دیگر ویژگی‌ها و گارانتی آیفون تصویری 1035 تابا

مصرف برق آیفون های تصویری بود که این مدل در حالت عادی 3.5 وات و در حالت کار 5 وات مصرف دارد که برای این دستگاه واقعا مصرف کمی است. این دستگاه از طرف سازنده 36 ماه یا سه سال گارانتی شده است که در صورت خرابی می‌توانید بدون هزینه دستگاه را نزد نماینده آیفون تصویری تابا در هر شهری تعمیر کنید.

نمایندگی آیفون تصویری تابا در مشهد

شما می توانید برای سفارش این محصول در مشهد یا شرق کشور یا هر نقطه دیگری از ایران به شماره نمایندگی آیفون تصویری تابا در مشهد تماس بگیرید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا